Verbeter je succes met de
online marketing website scan

Een actielijst met tips en verbeterpunten voor jouw webshop.

Voor de webwinkelier die vooruit wil.


Stel je voor,

  • Dat je veel meer bezoekers en bestellingen krijgt en klanten contact met jou opnemen.
  • Stel je voor,

  • Je slimme marketingtrucs weet te combineren met jouw persoonlijke verhaal;
  • Je hebt een eigen webshop of website, maar:

  • Je ontvangt weinig bestellingen of er wordt zelden contact opgenomen door bezoekers.
  • Je wilt meer klanten via je website aantrekken, maar je vraagt je af waar je moet beginnen.
  • Je vraagt je misschien af of jouw producten of verhaal wel boeiend genoeg zijn
  • Misschien is je website al een paar jaar oud en zou je wat tips voor een nieuwe stijl
  • Heb je je eigen website hebt gebouwd en vraag je je af of alles naar behoren functioneert.
  • Natuurlijk is enkel een webshopscan geen garantie voor succes, daar is wat meer voor nodig. Namelijk jij!


    Jij zult in actie moeten komen om de punten te gaan uitvoeren.
    € 39,-
    € 29,-

    Website scan

    Heb je snel een oplossing nodig? Scan je website en ontvang binnen 2 dagen een rapport via e-mail. Ontdek hoe je website presteert en wat de verbeterpunten zijn.
    “Erg blij om te ontdekken waarom ik weinig bestellingen ontvang, ik ga er meteen mee aan de slag.”

    Sabia El-

    Modesty BE

    Webshop succes stuurt ons maandeljks de websitescan omdat wij erg druk zijn in de zaak, aanrader!'"

    Merijn K-

    Sanitairgigant

    "Nu snap ik waarom ik weinig bezoekers heb op de webshop. Hier kan ik wat mee."
    Lisa Driver- Eethoekje LT
    "Ik begrijp nu waarom mijn productfoto's niet zichtbaar waren op Google."
    Alex N- Dakdekker BV


    Wanneer een websitescan?

    Geen goed idee als:

    • Als je niet bereid bent om tijd en geld te investeren in je webwinkel, zal het een uitdaging zijn om deze succesvol te maken.
    • Als je niet van plan bent iets met de tips te doen.
    • Als je niet tegen een kritische blik kan. Sommige verbeterpunten kunnen pijn doen. Je webshop is jouw kindje. Je hebt het met bloed, zweet en tranen gemaakt tot wat het is. Dan is het niet prettig om te horen dat je beter A of B moet veranderen.

    Aan te raden wanneer:

    • Je bent klaar voor het opzetten van een webshop die een bron van inkomsten zal zijn.
    • Je staat klaar om praktische tips in actie om te zetten.
    • Bereidheid om te investeren is een sleutel tot succes.
    • Wanneer je jouw webwinkel net hebt gelanceerd, kan een checklist met focuspunten een uitstekende strategie zijn om groei te stimuleren!
    • Als ervaren webwinkelier met een aanzienlijk aantal bestellingen weet je dat een webshop nooit voltooid is; er valt altijd iets te verbeteren. Laten we de uitdaging aangaan!



    Mailen

    Stuur ons een mail